Morgonträningen blev av!

Vaknade vid 9.. surt.. Men låg vid mobilen till ungefär halv 10 tills jag tog mig upp och kokade kaffe och tog en banan, lite "pre-workout meal" innan träningen.
 
Emma har sagt upp sitt träningskort uinder sommaren så känns rätt trist att gå dit själv nu under lovet, men what to do? De går ju ändå.
Idag blev det axlar och mage som fick jobba, och jäklar vad det känns nu i efterhand!
Är helt mör och har träningsvärk i nästan hela kroppen idag, progress!
 
Tränade ungefär i 2h, sen duschade jag, rakade mig och hade ansikts mask och shit, så känner mig otroligt fräsch nu! Love it!
Men vet ni vad jag såg när jag tog på mig mina träningsshorts imorse?
 
 
 
             ↑    Fetaste better ever typ! Jag är allergisk mot myggbett typ eller vad man säger så det här är resultatet av ett myggbett på mig! Kliar som sjutton...
 
Nu sitter jag hemma och äter frukost, självklart kaffe, yoghurt med müsli & ett ägg!
 
Tröttnar aldrig!
 
Hoppas ni haft en lika härlig morgon som jag!
 
 
 


Kommentarer
GoForFit

Grymt! :))

2014-06-16 @ 13:07:40
URL: http://goforfit.se
linn

gud vilken god frukost :D!

2014-06-16 @ 13:08:43
URL: http://linnsees.forme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0