Midsommar frukost

Godmorgon! Har ni sovit bra? Det har iaf jag! Somnade dock inte när jag borde men men... trött idag och sömnunderskott har man väl aldrig klagat på? haha..
Det första jag gjorde när jag gick upp var att duscha, passade på att raka benen och smörja in mig sen. Lite extra fräsch inför dagen
 
Just nu sitter jag och äter frukost, fick bli en rätt stadig frukost... eftersom att det blir nog bara fika hos Emma innan middagen, så är de bra om man inte är för hungrig!
 
Yoghurt med müsli + lite banan i, ett ägg med kaviar och såklart en kopp kaffe.
 
Ska möta upp Karl på busstationen kvart i ett och vi tar tio över ett bussen till Emma. sen firar vi midsommar och hoppas på att det blir den bästa dagen på året!
 
 
Bild på mina bro's och jag för typ ett år sen? mer? vet inte hehe.. ett tag sen iaf :)
 
Vad ska ni göra idag? hur ska ni fira eran midsommar? :)
 
 


Kommentarer
Henrik Olsson

Ha en härlig midsommar! :)

2014-06-20 @ 13:02:34
URL: http://www.henrikolsson.eu
Anonym

Haha nej de där bröllopsklänningarna är verkligen inte snygga! Vilken hade du valt om du var tvungen att välja?

2014-06-21 @ 00:08:14
Beccan

Midsommarfirande med gravid-illamående och 5 grader kallt ;/

2014-06-21 @ 16:08:40
URL: http://www.houseofbeccan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0