Letters to Juliet

 




HANDLING: Sophie, en ung amerikansk kvinna, hittar ett obesvarat brev Till Julia under sin semester i Romeo & Julias hemstad Verona i Italien. Det brevet är bara ett av tusentals brev som skickas till den fiktiva älskarens gård och som normalt besvaras av Julias sekreterare. Nu beger sig Sophie ut för att finna de älskande som brevet hon hittat handlar om.
 
 
Såg "letters to Juliet" idag och jag brukar inte vanligtvis titta på kärleksfilmer, jag gör oftast det när jag är känslosam och så kände jag idag. Är glad att jag tittade på den här, har varit en sån film jag velat se länge men sen glömt bort.. Men den var bra och  innehöll mycket kärlek, perfekt kärlek. Den var bra för att vara en kärleksfilm men den fick mig inte till tårar (och jag är känslig när de gäller kärleksfilmer) så det var väl både bra och dåligt. Den var mest lycklig liksom. 
Ger den en 3a av 5 "stjärnor" :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0