Godmorgon!

Vilken härlig morgon! Eller?
Somnade vid halv 1 igår, vilket inte var så smart eftersom ja skulle upp vid 9 idag för att träna.. så jag kom knappt upp ur sängen imorse och när jag väl kom ut så spöregnade det.. Men det gick väl helt okej på gymmet, lite tidspress dock. Men de gick bra ändå, rygg och biceps blev det idag! Rygg är nog min favorit asså, eller ben. Något av dom! 
Och detta möts jag av utanför grann-lägenheten
Och mer olyckor lär de bli imorgon också... D:
 
Efter träningen åt jag frukost (typ nyss) och sen kastade jag mig på datorn för att hinna med ett inlägg innan jag sminkar mig och drar iväg mot Dennis.. med paraply..... Usch för regn!
 
 
Ha en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0