Promenix med Elin

Åt "lunch" vid 3 halv 4 och efteråt insåg jag hur lite jag fått gjort idag. började med att städa rummet, la in alla kläder i garderoben, vilket gjorde en sjuk förändring hehe.. Sen blev jag sugen på en PowerWalk så smsade Elin, mötte upp henne på vägen så gick vi tillsammans. Det var riktigt varmt, vi hade tjocktröjor men det behövdes verkligen inte så ångrade det i efterhand...
 
 
Min lunch; Västerbotten paj med tomat och gurka. Och våran promenad på 8.60 km. 
 
Detta behövde jag, det känns nu! Det var längesen jag gick på en promenad ute, har varit på gymmet så mycket den senaste tiden så det var skönt att bryta mönstret lite! :)
 
Kom nyss hem och duschade, ska iväg och äta middag med mamma sen. Får se vad det blir för gott, just nu står det mellan Kina mat eller Steakhouse... Vi får se vad vi är sugna på senare när vi är hungriga!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0