En sån där seg dag.

Hejsan! 
Vaknade hos Emma för ja sov där igår. Vi var på middag igår hos min pappa btw... Med god mat osv. 
På kvällen träffade vi Felix, Jimmy, Jimmy, Caroline, Markus Joel, Robin & Manne.. gah hoppas jag inte glömt någon... De vore så elakt... Vi hade jätte mysigt med dom men somsagt förväntar man sig nog lite för mycket av den svenska sommaren... De var så himla kallt och där satt vi i "sommarkläder"... Buhu.. Tar med filt och munkjacka nästa gång!
 
Imorse vaknade jag iaf vid typ 8, vaknade till liksom som man gör ibland, vänder mig om och Emma är inte där... Går ner för att leta efter henne och hittar henne 2 våningar ner framför TV'n.. Hon var förkyld och kunde typ inte sova.. Så vi satt och kollade på tv ett tag, sen värmde vi pannkakor och åt till frukost! Gud, verkligen ett standard för oss nu förtiden! haha. Gott som sjutton ju!!
 
Ja.. vi har inte fått mycket gjort idag.. Bakade kladdkaka typ.. Sen åt vi den till filmer och ja.. vilat? Men det behövs. Inget fint väder och man är trött och seg så då passar det bra med en sån här dag. Dock är de lite segt, men skönt..
Idag har jag även vilodag från gymmet, utnyttjar till 100% haha..
Men imorgon ska jag köra och då blir det ben eller kondition.. inte bestämt men ben tror jag! (y)
 
Nu är jag hemma och tittar på The Carrie Diaries :3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0