Äckligt skönt ryggpass!

Idag gick det bättre än väntat med träningen asså! Hade mer energi en jag trodde! :D
Värmde upp på en maskin de har där, ungefär som en crosstrainer fast ändå inte... haha. 15 min på den (190kcal) 
Sen drog jag till maskinerna, körde 8x4 idag, brukar köra 12x3 eller 8x3 men idag blev det 8 rep. 4 set! Marklyft har blivit en favorit i träningen alltså, love it!
 
 
Min frulle idag efter träningen! Ägg med kaviar, valio blåbärs yoghurt med crunchy müsli, yoghurt bitar och torkade jordgubbar och sjävklart en kopp kaffe!
 
Vädret kändes rätt bra när jag gick hem från gymmet, ska prova lägga mig ute ett tag iaf, blir de för kallt får jag väl gå in igen.. Ska träffa Emma senare, får se vad vi hittar på! Behöver kolla lite på kläder i stockholm så blir kanske en trip dit? who knows...
 
Kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0