2,5 h på gymmet.

Vaknade tidigt idag igen.... Jaja, vid 8. Åt en snabb frukost vid 9 och halv 11 drog jag till gymmet, solade solarium först innan jag satte igång med träningen! Ben blev det och det känns D: Men nöjd och glad går man där ifrån iaf! 
Bastade efteråt, det är så skönt, ha ansiktsmask, hårinpackning och bara slappna av.
Nu sitter jag hemma och äter, ska läsa lite bloggar, sminka mig, städa rummet och göra mig iordning. Ska träffa Tobias vid 3-4, ett tag innan han drar iväg igen några dar.. 
Så ser väl min söndag ut, gud. Känns inte som att det är söndag, haha. Så är det när man har sommarlov, ingen koll alls!
 
 
 
 
Än är det mycket att jobba på! ↑


Kommentarer
Erik N

Hittar inget fel på den kroppen😊

2014-06-29 @ 21:24:32
Erik N

Hittar inget fel med den kroppen😊

2014-06-29 @ 21:27:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0