Tisdagkväll

Åh min dator har fått tillbaka sitt virus, suck... 
Jaja. 
 
Idag vaknade jag hos Tobias, vi drog och han segade... haha som vanligt. Kom upp vid 1, typ kvart över drog jag så vi hann inte mer än att äta frukost innan jag gick mot Emma.
Emma och jag stekte pannkakor (standard) och kollade på film, eller ja, vi skulle.. Men det var så varmt så man ville liksom inte ligga i sängen och kolla och vi var för lata för att gå ut .. hehe
Men fram mot 7-8 drog vi till Coop och köpte lite godis och energidricka
 
 
Sen jämförde vi våra brännor idag, haha förlåt Emma men ja måste! Tror de va ljuset också för de syntes inte så stor skillnad irl :)
 
Efteråt drog jag till gymmet (9- halv 10) Körde rygg och axlar. Dock kändes det att jag bara ätit skräp idag typ hehe.. Men de gick helt okej. Bättre än ingenting!
 
Nu ligger ja i sängen, funderar på om jag ska spela lite skyrim eller sova.. Sova vore bra med tanke på att ja tänkte gå upp tidigare imorgon för en joggingtur men skyrim är ju för jäkla kul.. wää. Men sova blir det nog, smartare val.. 
Så imorgon blir det träning, får se om jag ska va med någon, vi tar det då!
 
Godnatt kram!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0