Strand-dag!

God kväll! 
Idag vid 10 drog jag mot Tobias för att "suprajza" (fel stavat med flit...) honom, han blev överraskad i guess.. Och glad! 
Vi pratade och umgicks till ungefär 1 då jag träffade Emma, vi böt om , hämtade badkläder och drog till Kärleksudden med Tobias. Det var faktiskt skönt i vattnet :3 Vi köpte glass och stekte fram till typ halv 5. Så himla skönt med det här vädret igen! Saknat de. Så jävla trist bara att de tar slut så fort, om några få veckor börjar skolan igen, hösten och kyla... Okej usch nu får jag sluta.. Men ja. ni fattar. Ska försöka ta vara på sommarvärmen, de är ju perfekta sommarkvällar nu, till och med varmt ute nu, shorts väder och klockan är snart 12. Amazing! 
 
Summer 2014 Merimaid
 
Emma drog nyss, vi kollade på en film som gick på TV med varsin kopp te och självklart mobilerna! (y) 
Ska försöka hålla mig vaken ett tag till, vill sova ut imorgon om de nu går med tanke på hur varmt det är i mitt rum! Nu klagar jag igen... 
Men sommaren är kort och man ska ta vara på de få dagar som är bra! Imorgon blir det gym efter frukost, förmodligen jogging eller promenad + triceps och bröst. :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0