Sa du lägg dig?

Nope, jag sa Leg-day
 

Ben på schemat alltså, var rätt trött i mina ben, vet inte riktigt varför... Kanske efter i måndags då jag körde ben?
Trött var jag, men det hindrade inte mig! Hehe
Passet blev bra ändå, klarade hela 100 kg i vadpress!! 15 x3 , jag är typ den nöjdaste i världen!  
 
Efter träningen träffade jag Madelene och vi gick till Espresso house och mös lite
 
 
Vi tog varsin Frappíno Caramel, shit vad gott. Kommer bli så pank, perfekt att de har öppnat Epsresso House här i lilla Norrtälje. 
I höst/vinter kommer de bli såå mys att gå dit efter skolan och ta en varm dryck.
 
Vi satt på Espresso House i ungefär en timme innan vi träffade Tobias och Sebastian där av en slump. De satte sig vid oss och vi snackade till ungefär tjugo i sex. Haha jag och Madde var där i 3h... Men tiden går ju fort när man har kul!
Nu har vi alla gått skilda vägar och jag ska nog bara chilla resten av kvällen :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0