About me

Personligt
Din hårfärg? - Just nu; mörkbrunt men min naturliga är ljusblondt..
Din ögonfärg? - typ grön/blå
Din längd? - 171,5 (viktigt med de sista o,5 centimetrarna!)

Dina personliga egenskaper? - Antingen överskotts- eller underskott energi, aldrig något där emellan. Jag har ingen talang och jag älskar shopping och träning..

Din kändis crush? - chad kroeger, brad pitt, Leonardo DiCaprio, Robert Pettersson, Johnny Depp, och typ tusen till

Utseende
Finast hårfärg? - Jag tycker om extrema färger, typ rött, svart, rosa och färgat liksom. Men annars brunt 
Finast klädstil? - De man trivs i kanske..
Finast allmän färg? - Vit eller rosa. Fast fått en liten crush på beige/nougat färg nu med .. 
Finast på killar/tjejer? Killar: Axlar, lår och leende. Tjejer; Hår och läppar kanske?

Övrigt
Favorit musik? - Haha.. har rätt blandat musikstil, men typ rock
Favorit rätt? - Korvstroganoff, pannkakor & avokadosallad
Favorit film? - ÅÅH, sex and the city. Titanic, sen skräckfilmer, sånna som gör att man inte kan somna på typ en vecka
Favorit lag? - Allmänna Idrotts Klubben. Aik ♥
Favorit land? - USA

 
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0