Lediga dar

Efter skolan på måndagen var jag med Emma, vi gick hem till mig och bara var ett tag, vi åt jordgubbar och blåbär oxå som mami hade köpt hem
 
Sen gick vi ner på stan och kollade lite innan vi drog mot Emma. 
När vi kom dit satte vi igång med våra CV'n och lite så. Fram emot kvällen kollade vi igenom alla "Millenium"- filmerna. Alltså män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden & luftslottet som sprängdes. SÅ JÄVKLA BRA FILMER. jag dör typ. Vi var uppe till halv 5 då vi bestämde oss för att sova, fast vi var nog inte jätte trötta.. Men vi somnade bara några minuter efter vi lagt oss och vaknade självklart för tidigt... Redan vid 10 var vi vakna..
 
När vi hade ätit frukost osv bakade vi bröd. Knubbig råg limpa hette den, haha
 
 
Och det var såå gott! Vi åt nybakat varmt bröd med mjölk till en film innan jag for hem där vid 3 tiden typ.
 
Drog och gymmade då, klarade typ ingenting var så jäkla trött, inte sovit bra på 2 dar i rad, typ 4-5 h per natt..
 
 
Men roligt hade vi! Det var värt det ;) Sen insåg vi hur verkligen otroligt mycket skräp vi äter ... vi åt galet mycket godis i måndags så vi bestämde oss för att ta tag i skiten på riktigt.. Hoppas det håller, men de är ju bara mig själv jag utmanar!
 
Hoppas ni haft en bra start på veckan ni med!
Kram


Kommentarer
freja

gott med filmer :D och millenium trilogin är sjukt bra :)

2014-02-12 @ 08:43:54
URL: http://frejamarley.blogg.se
Amanda

Vad härligt :)

2014-02-12 @ 11:12:40
URL: http://Aamandasphotos.blogg.se
Amal

Fin blogg! Kolla gärna in min :9

2014-02-12 @ 12:05:19
URL: http://amalisens.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0