VILKET JÄVLA SKÄMT

Haha åh. när ja skrev inlägget om att datorn äntligen fungerade och shit så ska den självklart paja! Toppen, kul gr8. Tur att datateknikerna är i skolan imorgon. Ska gå dit och smälla dom på fingrarna för nu är jag less :))) Precis till de sista proven och inlämningarna också, yeey!
 
Ajja. Får använda min gamla mini-laptop! De funkar ju nästan lika bra de haha ;) 
Slutade skolan kring halv 3, sista lektionen var det prov, gick väl rätt bra ändå. Efter de drog jag till gymmet för att träna lite!
Värmde upp med 20 min på crosstrainern och sen körde jag rygg, biceps! Hade en otrolig kontakt med ryggen idag, körde även lite övningar jag inte brukar och det kändes som att det lönade sig direkt! Får se imorgon hur det känns ;) 
När jag kom hem hade mami gjort iordning kyckling o ris! Favoriten! Dock fick vi det i skolan till lunch, men vad gör de? :D 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0