Tja bitches!

Vaknade 10 i 7 av alarmet, mot gymmet för cardio! 
Det gick sådär, så sjukt trött i benen efter gårdagens legday..
Började med 10 minuter PW på löpbandet i lutning och sen 20 minuter på crosstrainern. Hade tänkt köra i 40 minuter men jag hann inte + att jag var grymt seg i duschen haha. Tog över 20 minuter så morgonen blev lite stressigare än väntat hehe :3
Men de va skönt att få svettas lite iaf! Idag ska jag inte träna mer än så, behöver en vilodag känner jag. Innan min kropp ger upp helt!
(Bild tagen igår)
 
Kom nyss hem o nu väntar jag på att Emma ska sluta skolan så vi kan träffa Karl senare! Sen måste jag köpa sista paketen oxå, med lite smakråd från Emma ofcourse!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0