Efterbehandlingen är i!

Har hunnit träna, göra mat (kind of) till mig o T samt färgat håret + lite plugg däremellan.  Gr8! Nu måste jag dock noppa ögonbrynen... Sparar de värsta till sist haha ;) 
Efterbehandlingen av hårfärgen är i iallfall! Det står ju typ att den ska värka någon minut men jag låter den va i typ en timme nu. För att varför inte liksom? 
Brukar sova med hårinpackning på söndagar eller åtminstone låta sitta i ett tag men idag färgade jag ju håret så då får jag lägga ner lite extra tid på efterbehandlingen! 
Mitt hår är tyvärr både torrt och blir lätt slitet och då måste jag klippa mig ofta och ta hand om håret extra mycket! Dock så färgar jag det ca 5-7 gånger om året vilket inte är så bra..
Får se hur de mår imorgon utav dehär. nejrå, de blir nog bra!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0