Den 23:de december

Hello! Eller god jul!
Shit, imorgon är det julafton. Lite halvt taggad. Vet inte vad det är men jag känner mig allmänt nedstämd, brukar bli så kring december o januari för mig.. Men mamma ska köpa D-vitamin för det är säkert någon vitaminbrist.. 
what ever. julafton imorgon! :D ska få paket o god mat, yeey! 
Vi handlade mat idag btw, jag o mamma och shit vad mycket folk det är ute i farten nu. Sista rycket innan jul verkligen! Men jag fick mina hårprodukter och naturgodis så jag var nöjd ändå trots stress och köer ;) haha
 
Snart börjar bingolotto oxå, jag och mamma brukar spela de på uppesittarkvällen.. tills jag somnar och hon sappar till en kanal med någon deckare på typ haha! Jag är helt slut nu så kommer säkert somna så blir det som alla andra år ;) haha ..
 
 
Btw jag & Emma började med balsammetoden idag, alltså BARA balsam! Ska vänta i 10 dar innan vi duschar håret nästa gång då.. heh får se hur det går! Ja i mitt inlägg under finns en länk ni kan klicka på om ni är intresserade av vad det är osv!
Vi tvättade ur håret helt i söndags med schampoo och nu kör vi! 
vi tog även bilder idag som före och efter bilder typ! Hoppas på snabba resultat! :D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0