Att köpa julklappar

Tjenixen! Idag vid 3 tiden träffade jag Karl på station o vi drog mot skolan för att möta upp Emma. Vi fikade och handlade julklappar, okej jag gjorde... Men jag hade några kvar så jag passade på att få lite smakråd från en kille (karl) till en kille! Det var mysigt att träffa Karl igen, han bor på en skola lååångt här ifrån så vi kan liksom inte ses när som helst utan man får passa på till loven! Hoppas vi alla 3 kan någonting igen innan han åker hem igen!
 
 
Vi fikade på Espresso House, jag och Emma provade pepparkaks cheesecake, den smakade sådär.. Ångra att jag inte tog saffransbulle som Karl.. Men men.. Kaffet va gott :D
 
Nu är jag 83726876478:- fattigare känns de som... haha. Fuck. 
Hoppas jag får pengar i julklapp så jag kan köpa träningskläder, bråvalla & tattoo.. 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0