Träning med Ems

Idag körde vi crossfit! Kan ha  varit ett av de jobbigaste passen där, men de känns som att ja känner så varje gång haha.. 
 
5 varv:
400meter löpning
30 wall balls
30 box jumps
 
Och nu har vi trötta kroppar kan ja säga!
 
Efteråt åt vi hos mig och sen träffade jag Medelene på Espresso House och tog vi en varsin islatte och chillade. 
Första gången ja bar jeans på typ 2 månader, känns sådär. Gått upp en del kände jag, hehe....
 
Snart ska jag äta och sen träffa Aleksanadra :D
 
 
Kolla va snygg jacka jag hittade på Inse, jag är kär. Kommer tvinga mamma att köpa den åt mig :3 Behöver ändå en ny höst jacka, så varför inte den här? ;) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0