Morgoncardio done!

Idag vaknade jag vid halv 9, jag gillar verkligen inte att sova själv för jag sover så oroligt då (skit irriterande) och då vaknar jag tidigare än om jag sover med någon. Tex sover jag med Emma kan vi gå upp mellan 10-13 men sover jag själv är det vid 7-9 jag vaknar.. -.-
Nåväl.
Gick upp och drog iväg till gymmet, 20 minuter löpning och sen en dusch på det, härligt! Pratade med en äldre dam där som berömde oss ungdomar för att vi tränar, hon sa: Jag själv har tränat hela livet och ändå har man alltid ont på något ställe som gammal, jag kan inte tänka mig hur det är för folk som inte tränat/tränar, hur ont dom har det!
Det gjorde mig både ledsen och glad, jag är skit rädd för att bli gammal...

Nu äter jag frukost, youghurt med hemgjord müsli med banan och kaffe, standard men tröttnar aldrig!
 
 
 
Sen står de ben på schemat idag! Tagga!
Får se om de blir med Emma eller själv, vi kommer förmodligen gå dit samtidigt men kanske köra olika, vi får se hur de blir! 
 
Ha en fin dag!
 
 


Kommentarer
Susanna Maria J

Oj vad duktig du är!

2014-08-19 @ 10:26:42
URL: http://oslofru.com/
Emelie

Gott det ser ut :)

2014-08-19 @ 11:30:46
URL: http://eemelieg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0