Morgon löpning

Goddag! Idag har jag absolut inte gjort någonting... Vaknade vid 11, drog t gymmet för lite cardio, sen dushade jag, åt en banan och gick hemåt. Sen la jag mig i sängen och kom inte upp förräns vid 2 då jag & T åt frukost, efter de la vi oss i sängen igen och bara pratade. Haha så har våran dag sett ut (y)
T drog nyss hem men vi ska ses ikväll igen, då ska vi göra ceacersallad och spela :3

Även om jag sovit över 8h inatt så är jag grymt seg idag, både i kroppen och huvudet. Kroppen förstår jag.. Crossfit passet var tufft (fick dock ingen träningsvärk), sen har jag tränat ganska intensivt den senaste veckan, men jag borde inte vara så trött mentalt. Måste vända tillbaka dygnet alltså...
 
Imorgon ska jag upp och springa igen, tänkte försöka springa iaf 5 gånger i veckan innan frukost och se om man får resultat! 
 
 
Ska bli bättre på att uppdatera bloggen också, med både kost, övningar/träning och vardag. Men de blir så lätt att man glömmer nu under sommaren, men skulle tro att de blir bättre då skolan börjar igen :))
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0