Morgon cario avklarad!

Har sovmorgon varje fredag, vilket betyder morgonträning! Eftersom att vi slutar tjugo i fem idag hinner/orkar jag inte träna efter skolan så körde på morgonen innan skolan istället! Funkar perfekt, så ingen sovmorgon för mig ;)
Dock vägde mina ben bly typ efter gårdagens pass, men det gick att jobba sig igenom smärtan!
 
 
 
Första lektionen är Matte idag, ska jag vara helt ärlig så känns de bra att ha kommit igång med skolan igen. Som jag skrev tidigare - rutiner! Men också att man gör nytta under dagen och inte bara segar i sängen eller spenderar pengar haha.
Och snart kan man använda vinterjackan!! Happy! Har redan börjar använda mina nya höst skor för att, ja .. why not? Så mysigt! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0