Ladda upp eller köra på?

Hejsan!
Imorse drog jag ut och sprang vid halv 11, hade långbyxor och långärmad tröja, tror dock jag kunde tagit en t-shirt istället för långärmad eftersom att det inte var så kallt som jag förväntade mig. Men de gick inte jätte bra heller, dumma mig. Nu får jag börja springa om mornarna oftare..
Men imorgon blir det crossfit istället för löpning! Funderar på att gå till gymmet snart och köra rygg + biceps eller ladda upp batterierna imorgon.. vi får helt enkelt se hur de blir!
 
Och nu känner man att hösten är påväg! :D Regnat från och till hela dagen och det har behövts tjocktröja och långbyxor (okej, i morse var det varmare). Det är så mysigt att bara gosa ner sig i sängen med film och en kopp te och höra regnet vräka ner utanför.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0