Godmorgon!

Och ja, nu är det morgon också! Inte typ 11-12 som jag brukar vakna :3
Idag ska jag träffa Madelene vid 10 på Epsresso House, har saknat henne så det ska bli jätte mysigt! Älskar att Espresso House har öppnat i Norrtälje, blir dock pank av det men hur mysigt är det inte att gå dit och ta en is latte nu eller i vinter att ta en varm choklad typ med en kompis? Galet nice om du frågar mig! 
 
Sen blir hon hämtad vid 1 tiden och då ska jag träffa Emsi, vi får se vad vi hittar på. Säkert typ köper glass eller nåt, men det är så varmt så funderar på att dra med henne till stranden! :3
Jag måste verkligen vända tillbaka dygnet nu alltså, somnar typ 2-3 och senare beror på vem man är med och sen vaknar ja vid 11-12, sen när skolan börjar ska jag liksom upp vid 7 så nu måste jag sova ut de sista dagarna innan jag vänder tillbaka dygnet. 
 
Work hard  Emilia K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0