Dagen innan skolan...

Deprimerande rubrik,  i know...
Men det är true. 
Imorgon börjar skolan igen och jag är inte det minsta taggad, de låter illa... Okej det är illa. Usch
Så idag är det en "göra-sig-redo-inför-skolan - Dag", vilket innebär; Hårinpackning, ansiktsmask, smörja in sig med massa krämer, måla naglarna, noppa ögonbrynen och göra sig allmänt fräsch inför morgondagen. Wäää
 
Träffade Emma idag vid 3 tiden på gymmet, vi sprang ett tag innan vi körde ett mage och axel pass! Och ja det känns redan så vill inte ens tänka på morgondagens smärta Haha.. 
När jag kom hem gjorde jag iordning middagen, fick bli Ceasarsallad, fått en liten crush på det så why not? 
 
Felstavat i bilden såg jag nu, men  men..
 
Nu ska jag sätta igång att plocka brynen, sen chilla vid datorn innan det är dags att försöka sova. 
Känner på mig att de kmr bli en sömnlös natt, har inte vänt tillbaka dygnet (gick och la mig 4 inatt och gick upp 1) så får se när jag somnar och om jag ser ut som en zombie imorgon! Hehe ;) 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0