Aoouch

Emma har äntligen börjat träna med mig med! *happyface* 
Så igår körde vi på med ett riktigt hårt ben och rump-pass. Imorse när jag vaknade var det den första känslan jag fick; aj shit
Hela rumpan gör ont, kan knappt sitta, gå eller anstränga den alls idag, haha good job guys!
Jag är nöjd efter gårdagens träning iaf! Emma hade också ont, jag har inte haft såhär ont på länge så kan tänka mig hur hon känner, första passet på 2 månader, svinont! haha
Men de är bra, då ger de resultat (y)
 
Idag  vaknade jag med Ems igen, vi vaknade vid ca halv 10, då åt vi frulle och sen rullade mot gymmet. Axlar och mage blev det idag + lite tidspress, haha. 
 
Vi har spelat rätt mycke de senaste 2-3 dygnen och då känner man sig inte så hälsosam, att bara sitta och äta typ haha. Så de var skönt att köra hårt på gymmet sen.
 
 
Tyvärr mår jag inte toppen idag, mitt huvud värker, min hals värker och jag känner mig allmänt hängig, har läst bok sen jag kom hem vid typ 2.. Finns inte mycket annat man känenr för när man är påväg att bli sjuk.. Jag tror det är de som är pågång iaf,hoppas inte dock...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0