Morgonjogg

Hejsan! 
Jag kände först att ; nej Lisa, ligg kvar i sängen och skit i allt. 
Men ja tog mig upp vid ungefär halv 10 och drog ut på en promenad som slutade med jogging. Så nu efteråt känns det bra, dock känner jag hur min kondition försämrats, så får jobba på den.. Men är glad att jag klarade det utan att stanna iaf :)
 
Under halva vägen blev de as varmt och solen sken, självklart hade jag valt min långärmade tröja för att jag är så smart av mig.....
 
Men men nu är det gjort och jag har ätit frukost, mamma hade kokat ägg och så tog ja fram yoghurt också :) Sen kaffe på det
Så min dag har väl börjat helt okej ändå, nu väntar plugg, ska göra klart en uppgift till nationella muntliga som jag inte har en aning om när vi ska redovisa! Haha men de visar sig nog ;) 
 
Så nu ska jag väl kolla runt lite på datorn innan jag går ut i solen och pluggar, för det är så mycket skönare än att sitta inne och uggla!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Louise

Härligt :D

2014-06-08 @ 20:08:24
URL: http://liizes.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0