Lyxfrukost

 
Vi hade lite färska hallon hemma så tänkte; varför inte liksom?
Vanilj yoghurt med banan och hallon, mums! så otroligt gott, och lite somrigt på samma gång ;)
Juste! Måste tipsa lite om ett otroligt gott te mamma just köpt hem! 
Teet blev verkligen rött i muggen och det smakade så otroligt gott! Det var redan relativt sött så man behövde inte tillsätta mycket honung alls! Mmm, somrig smak, ska nog göra lite iste av den här framöver! riktigt God, fin och smakfull, rekomenderas till er som gillar somriga bär! Helt klart min nya favorit smak 
 
 
Nu ska jag äta klart, packa träningsväskan och dra iväg mot skolan! Blir nog att jag har träningskläder idag i skolan, känns så onödigt, vi har 2 lektioner ju, den ena är engelska och den andra idrott och efter skolan ska jag till gymmet med Emma.. Så de får bli träningskläder idag! 
 
Ha en fin onsdag! ♥


Kommentarer
Meja

Ser sjukt gott ut! <3

2014-04-16 @ 16:37:52
URL: http://sofialeontina.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0