Gårdagens träning fick bli....

Igår efter skolan drog jag och Emma till gymmet, vi bestämde oss för att köra bröst och armar eftersom att idag ska vi förmodligen ut och köra intervaller, och vi kände att då vill man inte ha träningsvärk från dagen innan i benen, om ni förstår ;) 
 
Åh sista dagen i skolan nu innan lovet! Så sjukt skönt! Imorgon och lite över en vecka framåt ska jag påriktigt bara andas ut och fokusera på det roligare i livet! Som träning och vänner! Orkar inte ens tänka på skolan just nu...Har ni fått lov än eller har ni som mig, att ni får imorgon?
 
Och ja, idag ska vi köra intervaller ute tänkte vi då i en backe, dock är det lite kvavt just nu ute, så vi får hoppas att det ändras till senare.  Sjukt taggad är jag! Ska bli så jädra skönt med intervaller idag, fast det är as hemskt så älskar jag känslan! 
 
The HIIT (High Intensity Interval Training) Treadmill (or shall we say, 'Shredmill') workout this week for kicking your metabolism into high gear and ultimate fat burning! Don't forget to checkout the Playlist too - it will definitely keep you on your t.
 
Så de ska bli nice! Får se om ja kan gå imorgon, heeh ;) 
 
Vilken är er hat/älskar träning? :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0