Blogga Lisa blogga!

Okej så, nu tror jag att jag är på gång igen med bloggandet (hoppas jag). Ska försöka iaf! Idag fyller både min älskade mamma och min älskade Emma år (segt att dom fyller på samma dag dock)! Orkar inte skriva hur mycket jag älskar dom, redan gjort de på fb och istagram men kan kortfattat säga att utan dessa människor skulle jag inte ens ha puls idag! 
 
Började på de nya gymmet igår, då mami köpte kort åt mig! Såå nice!
 
Man fick en träningsbag + vattenflaska när man köpte gymkort där också gratis, så det var ju extra bra eftersom att min träningsväska nyss pajat typ, haha ;) 
 
Imorgon ska förmodligen Emma oxå köpa kort där och det ska bli så najs att äntligen få med henne ! Ska pusha henne så jäkla hårt, men det är ju roligt ;) för mig iallfall! Hehe
 
Ja... åt tårta och sådär idag dårå.. och imorgon börjar jag inte förens kring 12 och slutar 3 för att läraren vi har lektionerna innan lunch ska va ledig typ, så det är ju supernice! blir sovmorgon och efteråt gym med Emsi, awesome! 
Nej nu ska jag gå och va social med mami, men ha det bra! Uppdaterar imorgon:)
 
↑ "But first, let me take a selfie"
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0