Träna, bad, pengar och plugg

Vid 11 tiden drog jag till gymmet, skönt att ha det gjort liksom. De öppnade precis då så det var inte jätte många där, vilket också är skönt ;)
Tog väl en och en halv timme innan jag blev klar.
Påväg hem ringer farfar och pratade lite. 20 min senare kom han kom över med min cykel som jag glömt där sen lääänge tillbaka ;p  Vi pratade ett tag, precis innan han skulle åka hem gav han mig 500:- bara sådär! Jag fyller liksom år om ca 20 dagar, trodde inte att jag skulle få något innan dess! Men jag klagar inte ;)
 
 
Sen åt jag lite lunch innan jag la mig i badet i ca en timme! (tiden drar ju bara iväg när man ligger där). Den skönaste känslan som finns är ju när man är klar, nyrakade ben och man luktar gott och är fräsch! Extra skönt efter ett svettigt styrkepass. 
Dock blir man lite trött och seg efteråt.
 
 
Nu sitter jag och segar framför tvn med mjukiskläder och äter ett äpple. Ska snart sätta igång med pluggandet, men soffan är ju så skön.. D: 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
vanja

sv: lite hemliga planer med bloggen osv :) också en resa till London/Paris :)

2013-09-22 @ 14:58:46
URL: http://vvanja.blogg.se
jacqueline.

SV: Så nu följer jag dig blev nummer 21! Skriv när du gjort samma sak! kram!

2013-09-22 @ 16:37:27
URL: http://annajacqueline.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0