Söndag

Sov hos Emma inatt, vi vaknade runt 10 av kaffekokaren och fotsteg. Morr... haha Närå. '
Låg och snackade ett tag sen gick vi upp och åt frukost! Te, fil med banan och musli, grovt rost bröd med ägg och kaviar. 
 
Blev proppmätt efter det ;p Så vi skippade lunchen. eller nja... 
Detta blev vår lunch : Pepparkaksdeg! 
Haha, vi är jätte taggade inför jul som ni kanske märker.. Hehe.. 
När man tittar på en julkalender och ser dom äta pepparkakor och baka så blir man ju extra sugen, vi var svaga och kunde inte motså att baka egen deg...
 
 
Så det blev vår lunch idag. Äckligt egentligen, massa kryddor och mjöl. Men det är ju så gott! Vid 2 började jag bege mig hem, Emma joinade halva vägen :)
 
Någon timme senare ringde min pojkvän, så nu är jag här hos honom! Vi åt nyss middag, beställde från pizzarian:
 
Tog räksallad. Var inte så hungrig (trodde jag) men fick i mig mer än väntat! 
 
 
Nu sitter vi på hans rum med varsina datorer (sociala), ska snart spela skyrim och sen blir det att titta på säsongspremiären av Awkward!
 
 
Någon mer som ska se awkward ikväll? :)
 
Kram
 


Kommentarer
Maolion

Sv: Ja, det var jättekul att prova på att rida :D

Åh, jag tittade på Awkward förut med! Så jävla taggad inför denna säsongen :D

2013-09-15 @ 20:26:27
URL: http://maolions.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0