Promenad

Vid 11 tog jag på mig träningskläder och tog med hunden ut på en PW!
 
 
Det var en perfekt powerwalk, vädret var bra, löven föll och Fritiof drog inte när jag hade honom lös. Ibland får han för sig att smita iväg ett tag, men idag var han riktigt duktig!

  
 
När vi kom hem gick han låååångsamt in i köket och drack vatten, sen la han sig direkt under köksbordet och somnade. Så han blev nog ganska trött om man säger så! haha ;) 
 
När jag kom hem blev jag överraskad av mamma, hon hade köpt väskan jag velat ha, den nya maraboun och läppglans! Gissa om jag blev glad liksom?! :D
 
 
Efter duschen tog jag mig ett mellanmål:
 
Ny plockat äpple och fruktdryck! Mumsigt värre!
 
Nu sitter jag i köket, hittat lite mer på fitnessguru som jag lagt i varukorgen.. hehe... Ni får se vad det blev när paketet kommer! Längtar! 
 
 
Kram
 
 
 


Kommentarer
bbecka

Så gott med nyplockat äpple. Vart finns den fruktdrycken å köpa?:)

2013-09-14 @ 14:41:39
URL: http://byrrebecka.blogg.se
Vendela Carlsson

Fin blogg och fina bilder du har, kolla gärna in min blogg :)

2013-09-19 @ 17:02:13
URL: http://vellistherose.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0