Min dag

Var inte på gymmet länge alls idag, borde inte ens räknas. Tog en PW på 10 min, sen hann jag göra typ 4 maskiner innan min kropp la av. Jag är ju påväg att bli sjuk men eftersom att sjukdomen inte kommer fram så tänkte jag att jag kunde träna ändå. Är ju trots allt inte sjuk. Kan ha varit det dummaste jag någonsin gjort.
Jag höll på att svimma på gymmet, såg svarta prickar och skakade, kallsvettades och hade yrsel. Så ja.. jag är nog sjukare än jag anade.
Tog mig hem, duschade och la mig i sängen. Somnade och vaknade av ett sms ungefär en timme senare.
Då var jag hungrig och gjorde i ordning lite lunch:


Grovt knäckebröd med keso och kräftstjärtar med lite tomater till!

Hade glömt att jag var sjuk så ungefär 10 minuter efter jag ätit kände jag mig sådär illa igen, gjorde i ordning kardemumma kaffe (favorit smaken!) och gick och la mig i sängen med datorn. Kollat på film sen dess, men det kan jag inte klaga på, mysigt som sjutton att ligga hemma med te och film medans klassen har fullt upp med skolan ;) (förutom huvudverken, att jag är hängig, seg, trött och skakig, så är det skönt, haha)

Gjorde nyss lite middag, blev taco-omelett idag!

 
Skippar det onyttigaste= såserna och osten! 
Men middagen blev riktigt god faktist, trodde inte jag var en sån mästerkock ;) hahahaha
 
Nu ska ja fortsätta att glo på film och hoppas på att man blir frisk snart så jag kan träna! Saknar det ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0