Kassler ♥

Idag efter träningen var jag så grymt sugen på kassler .. kunde inte motså att steka upp lite till salladen. 
Inte så bra ljus eller bild men det är så mörkt här inne, mobil blixt blir inte bra och redigeringen blev sådär. Men men.
Kassler, minigurka, minitomater, fetaost och sallad! Yummy!
 
 
Träningen gick bra idag med, utan Aleksandra igen tyvärr.. Hon behövde plugga. Men vi kör på torsdag igen! Hoppas jag! (om inget ändras)
Mest styrketräning blev det idag faktist :)
 
Nu ska jag se på tv och vänta på att mamma kommer hem från jobbet, tänkte överraska henne med lite kaffe och fika nu på kvällskvisten. Skänker henne lite extra kärlek idag för hennes mamma (min mormor) skulle fyllt 90 år idag, men tyvärr gick hon bort för ca 2 månader sen. 
 
Kram från mig!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0