Gårdagen

 
Emma fick lite ändrade planer igår så ja drog till pojkvännen. Direkt när ja kom dit var det middag, de blev hemgjord hamburgare och pommes! Så sjukt längesen jag åt onyttigt så ja tänkte, why not?
 
Efter maten spelade jag, Kevin och hans lillasyster ett frågespel och åt liter gott till.
 
Inte ätit godis på 100 år heller så jag unnade mig faktist det här :) Men fick sjukt ont i magen av chokladen , fått det av mjölkpdodukter och sånt ett tag nu, Bokat tid hos läkarn om typ 3 veckor så får vi se va dom säger. Hällre laktosintolerant än glutenallergi.. Men vi får se, kanske bara är i en känslig period eller nåt? (hoppas jag)
 
 
 
 


Kommentarer
Princess Lilla Lii

Låter som en supermysig kväll!

2013-09-07 @ 12:44:31
URL: http://www.princesslillalii.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0