FÖRLÅT!

Varit världens lataste och slutade blogga. tröttnade. Började istället på en ny start på iForm.se --> http://iform.se/blogg/flitiga-lisa
Där kan ni läsa om min träning!
 
 
Under tiden jag inte bloggat har jag hunnit börja gymnasiet, börjar gymma igen (efter sommarens uppehåll), fått ny dator, shoppat och en massa mer!
 
Undrar du över något är de bara att fråga!!
 
ska göra ett nytt försök nu!
 
-Dagen:
Vaknade vid 9, ganska utmattad efter gårdagens shopping i TäbyCentrum med mamma! 
Shoppade lite kläder, ny tränigstopp, köpte te (Nya favorit smaker!!), provade suschi och hade allmänt mysigt med mami!
 
Vi åt hemgjorda råg russin frallor imorse! Finns det något godare än hembakat? Jag tror faktist inte det! Receptet hittar ni här: http://iform.se/blogg/flitiga-lisa/shopping-traning-och-recept
Till det åt jag ägg och drack kaffe :)
 
Efter frukosten kollade jag på film och beställde ny vattenflaska, rosa såklart ;p 
Ville ha en lite större och finare, så införskaffade mig det :)
 
 
Drog till gymmet vid 2 idag (när de öppnade)... Styrke tränade och löpte i över 2 timmar. När jag kom hem blev det Fiskbullar och sallad! Mumsigt, perfekt efter träning!
 
 
Har blivit "Privat tränare" åt min kompis oxå :) Gjort träningsschema åt henne, och imorgon är det leg-day. kommer dö! Ska bli super kul, längtar! :D
 
 
Nu sitter jag i sängen med en utmattad kropp, nyrakade ben och fryser. Dricker en kopp hallon te och hoppas på att man inte blir sjuk :/ Vill inte bli de nu när man ska va PT och allt... wää... 
 
Min pojkvän kommer snart, då ska vi mysa ner oss till en film och sen sova. 
 
Kram :)
 
 
 


Kommentarer
nicolinda.blogg.se

Hur känns det i gymnasiet nu då?! Kul :D Jag gick ut förra året. Saknar allt!

Haha, vad kul att vara sin väns PT :D

2013-09-01 @ 22:42:20
URL: http://nicolinda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0