Tjockis!

Hallå :) 
Idag kan jag sammanfatta min dag med tre ord: Mat, skratt, lathet!
Haha. I skolan var det ganska segt, som vanligt. Men de gick bra :) Efter skolan träffade jag Madde och Saga, vi köpte de nya Gifflarna som kommit ut: 
 
Gifflar med pepparkakssmak! Och gud så god den var D: Ny favorit smak på gifflar, eller njaaa... Tvåa, saffran vinner (Y) 
 
Sen köpte vi lite godis och åt, sen åt vi godis hemma som Madde hade osv... Senare vid 5 drog jag till Emma, vi stekte haloumi och åt maltesers. hehee... Så vi var inte jätte hungriga till middagen , men men ;p 
Så nu har jag lite ont i magen och är ganska illamående efter allt socker man fått i sig! hehehe...
 
När jag kom hem stod denna goding på mitt sminkbord:
Apotekarnes Julmust
 
suprise av mamma! ;D Får sparas till helgen, nu räcker det med sötsaker i veckan!
 
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0