R.I.P. Kära Mormor

Man vet inte vad man har förrän det är förlorat , och då är det försent. Men jag har försökt . Ibland räcker det till, biland inte. Men jag ångrar att jag inte var hos dig oftare. Du är bäst.
 
17 septemer 1923 - 28 juni 2013.
 
Jadu, under dina år har du varit med om ausweizh, flydde från polen då till sverige,kom hit helt utan pengar och hem, du har haft lunginflammation, hjärtinfarkt och varit med om att både din man och son avlidit tidigt. Så himla starkt.
 
Nu är du inte bara världens bästa mormor utan också himlens finaste ängel. Jag älskar dig Theresia Jansson♥
 
 


Kommentarer
Sussi

Så ledsen för er skull. Hälsa mamma. Kram.

2013-06-28 @ 12:10:39
Angelica

:'( <3

2013-06-28 @ 17:17:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0