Joggingtur

Vaknade vid 10, låg kvar i sängen till halv tolv då vi gick upp och åt frukost. 
Vid 1 drog jag ut och joggade, solen stekte och knappt någon vind. Gud så varmt de va. haha. Men de är ju skönt när det är gjort ;)

När jag sprungit någon kilometer möter jag på denna äckliga varelse 

 
En snok som låg mitt på skogsstigen där jag sprang. så jag stampade i marken tills den slingrade sig iväg.. usch...
Det var en äcklig överraskning. 
När jag sprungit en bit till stöter jag på min barndomsvän Erika! En helt klart bättre överraskning! Vi snackade lite sen fortsatte jag. Vi ska ses vid 9 tiden ikväll på stranden. Mys. 
 
När jag kommer hem och ska duscha upptäcker jag att jag glömt mina ansiktsprodukter hos Kevin. haha åååh. Fick använda några andra, dock inte lika bra. 
Så ja.. Mycket om och men under bara denna morgon! ;p
 
 
Nu har jag duschat och sitter vid datorn, skönt att koppla av efter träning. Som jag skrev ska jag träffa Erika ikväll, så mycket mer händer inte idag för mig faktist. En ganska lung lördag, känner att jag behöver det ;)
 
Kram uppdaterar senare
 
 
 
 
 


Kommentarer
˟ Photospiration

Usch, vad äckligt :o

Svar: JA! hatar ormar! Blev livrädd! haha D:
♥Lisa♥

2013-06-30 @ 12:03:05
URL: http://photospiration.blogg.se
Anonym

tack så mycket! :) desamma, just nu går det inte så bra, det är så svårt att hålla sig borta från alla god saker tyvärr.. :(
Javisst, jag har läst dina inlägg här om träning :) usch skulle bli jätte rädd om jag träffade på en orm, jag är så otroligt orm rädd hah :)

Svar: Ormar örhänge ! Ja, allt onyttigt är gott, tyvärr ' haha :) men kämpa vidare :)
♥Lisa♥

2013-07-03 @ 13:25:39
URL: http://ibeliveinyou.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0