Hjärtinfarkt.

Jag bloggade inte igår som ni kanske märkte.. Men igår morse vaknade jag Emma och Karl vid typ 9. Eller Karl vaknade då. Senare vaknade vi. Vi åt frukost och vid 10 tiden skriver min mamma att hon är hos mormor och att mormor är dålig. Riktigt dålig. Så jag klädde på mig och drog till ålderdomshemmet. Senare kom ambulans. Mamma och Malin åkte med . Senare den dagen skrev mamma att det var en hjärtinfarkt mormor fått. Helvete.
Så nu ligger mormor på sjukan och vi ska hälsa på henne idag vid 15. Då de har besöks tid där. Får se hur det är med henne då..


Bilden är från tidigare



Kommentarer
Elin Lundblad

Finns hjärtat <3

2013-06-17 @ 11:30:02
URL: http://www.elinlundblad.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0