Godmorgon!

Vaknade för ett tag sen av huvudvärk, eller spänningar i huvudet. Inte så skönt... 
Gick upp och åt frukost, blev kvarg med kanel, Lingongrova och juice. 
 
Nu ligger jag i sängen och kollar på resor, ska försöka få iväg familjen någonstans men det är nästan omöjligt, men jag ska fan tjata! Har aldrig varit utomlands bara för att vi är så lata typ. Okej det är as dyrt oxå säkert, men iaf... Någon gång måste man komma iväg ju...Bara till typ London, Turkiet eller Grekland... Får se om mamma ger med sig då. Inte just nu med tanke på allt med mormor. Begravningen måste vara klar och sådär innan man kan prata med mamma om resor. Men jag jobbar på det! haha :)
Helst av allt vill jag till New York, men dit vill jag åka med kompisar så det får vänta några år.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0