Morgondagen

Imorgon är det planerat att jag ska träffa Emma iaf! Så nu ska de bli av oxå! :) Först ska hon jobba men vi ska ses efter det :) Innan det ska jag hjälpa mamma med tvätten.
Vid nio tiden ska jag på bio med Kevin och hans småbröder, vi ska se den nya filmen "'Lone Ranger" med Johnny Depp! wiii. tagga! As snygg.
 


Filmens handling ↓
 
I det här spännande äventyret fyllt med action och humor får den maskerade hjälten nytt liv genom nya ögon. Indianen och andekrigaren Tonto (Johnny Depp) återberättar de okända historierna som förvandlade John Reid (Armie Hammer), en lagens man, till en rättvisans legend. Historier fyllda med stora överraskningar och massor med humor när de två oväntade hjältarna måste lära sig att samarbeta och kämpa mot korruption och girighet. I övriga roller bla Tom Wilkinson, William Fichtner, Barry Pepper, James Badge Dale, Ruth Wilson och Helena Bonham Carter. Från teamet bakom Pirates of the Caribbean: Regissören Gore Verbinski och producenten Jerry Bruckheimer
 
 
 
Nu ska jag stänga av datorn och titta runt lite på mobilen innan jag somnar. Men jag bloggar imorgon igen! Ha det bra. sov gott :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
FELICIA

Måste se den :D

Svar: Ja gör det! Den äger! :D
♥Lisa♥

2013-07-04 @ 14:16:26
URL: http://feliciamasalla.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0