Invigde mina skor!

Kände att om jag ändå inte har något att göra kan jag lika gärna göra lite nytta än bara glo på tv. Så drog ut i 40 minuter och sprang. Först värmde jag upp och powerwalkade till spåret jag skulle springa , tog ca 10 min. Men sen körde jag på.  När jag kom hem gjorde jag mag- och rumpövningar. 
 
 
 
 
Använde mina nya löparskor för första gången ocskå! Dom var bekväma och snygga! haha bara plus på dom! Eller snörena var  jätte tunna, ska byta ut dom mot mina snören jag har på mina gamla löparskor. :) 


Kommentarer
Elin Lundblad

Vart sprang du någonstans idag?
Skorna är verkligen jättefina!

Svar: Vad fan heter det. Där vid nordrona motionsspåret :) fanns tydligen ett där! haha :)Ja! köp :D
♥Lisa♥

2013-07-02 @ 20:21:45
URL: http://www.elinlundblad.blogg.se
Carolina Thoor

Ja, det är ju bra. Ja det går as bra :D

Idag har jag bara legat och deppat över att Oskar åkte hem igår.. Min bästavän försökte få ut mig, men jag orkade inte resa mig från soffan idag :p dudå? :)

2013-07-02 @ 21:04:28
URL: http://knaset.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0