- Mer om dagen

Ja, imorse vaknade vi typ runt 10, halv 11. Sen gick vi upp och åt frukost, Sen blev vi rastlösa.. haha. Då satte vi oss och spelade Mario Kart, ni vet. det där äldsta spelet på Nintendo 64.
 
Det var rätt kul faktist, så himla länge sen jag spelade det innan bara! Men jag är så dålig förlorare att Kevin va tvungen att hjälpa mig komma på en relativt bra plats. Hade kommit sist på 4 banor innan, då blir man lite less! 
Eller jag blir iallafall. Men tack Kevin för hjälpen! hahaha.....
 
Tog kvart i två bussen hem, gick ingen tidigare, bara en vid kvart över 10 imorse, den hade jag inte ens hunnit med eftersom att jag vaknade typ då. Bussarna där ute suger.. 
 
Sen dess har jag bara suttit vid datorn, Skulle egentligen hunnit med att jogga med Elin idag och träffa Eveline men men... Det kommer andra dagar. 
Men nu är jag vrålhungrig och ska kolla om maten är klar. 
 
 
Hörs sen! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0