-

Ah. Skolan sög som vanligt så de behöver jag inte ens skriva om. :) men ah, Emma och Elin gör ju skoldagarna bättre ;)

Efter skolan träffade jag snyggingen Evelina! Saknat henne så vi hann ses ett tag! Sen vid tjugo över 4 gick jag mot Maddes skola, vi drog hem till henne och åt! Vet ni vad det var för mat ?! Bara det bästa som finns... KORVSTRPGANOFF! Fetto vare här ja! Men åh.. Livet <33333 haha. Dock lite stark men vafan, mat som mat!


Just nu ligger vi och Chillar hos Madde, hon ska snart fixa mina naglar innan vi går hem till mig för att göra milk-shake! :) sen kanske de blir kakor eller något till det ?;) smala!

Så bild kommer förmodligen upp på naglarna snart så bloggar mer då!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0