Workout complete!

Kom hem vid kvart i nio, puh vilken träning! Först intensiv spinning i ca 25 min innan jag fyllde på vatten flaskan och gick in på afro-step passet! 
Spinningen gick mycket bättre än väntat, svettades som en tok men känner att konditionen förbättrats och även uthålligheten i benen! :D såå roligt när man inser att träningen ger resultat.
 
Sen afrostep passet var i 75 min, ett rörelserikt pass! Kände mjölksyran i benen gå runt precis innan passets slut! Så nu är jag slut, imorgon blir det vila efter 4 dagars intensiv träning! Känns sådär, men ni vet ju att man måste vila för att orka och få bäst resultat?
 
Tror att jag ska satsa på ett spinningpass i 45 min på fredag morgon klockan 05.45!! Haha åh gud, ska bara orka ta mig upp ur sängen och iväg till gymmet, men som jag känner nu så vill jag det! Så ge mig lite stöd nu va ? ;)
 
Borde jag kanske satsa på detta? Gaah
 
 
 
(första 2 bilderna från spinningen, de andra 2 från afro-step!) 
 
 
Hur gick eran onsdagsworkout?
 


Kommentarer
Anonym

handla julklappar själv då?:)

2013-12-19 @ 09:05:07
URL: http://ibelieveinyou.shapemeup.se
Linn Ahlex

sv. blir helt klumpigt, stenhårt och går inte göra något med, sen smakar de bara smör..

2013-12-19 @ 09:14:45
URL: http://linnffotar.blogg.se/
Linn Ahlex

sv: ska göra det! :) tack för tipset!

2013-12-19 @ 13:04:04
URL: http://linnffotar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0