Sjukan

Hade läkartid vid 11 idag, mamma följde med för min läkare hade typ sagt att de vore bra osv. Först fick jag snacka med en läkare om min medecin jag fick senast för magen, sen gick jag vidare till röntgen... De va lite läskigt xd stod typ halvnaken inför två dotoktorer (som tack och lov var kvinnor) för att jag skulle röntga mina vänstra revben för hon tycker de såg utstående och typ lite "skadat" ut. Det behöver inte vara någonting men dom ville göra de för säkerhets skull. 

 
Efter sjukhusbesöket gick jag och mamma till esplanaden pizzeria och tog varsin oxfilé meny! 
De bästa med att ha med en förälder ju ;)) haha
Nu är jag helt jävla dö mätt och sprängs snart. 
Ska tillbaka till sjukhuset snart för att hämta medecin och snacka med någon sen förhoppningsvis hinner jag tillbaka till skolan igen innan jag slutar för dagen...
Så ja, de var min torsdag ;) 
Den blir det plugg. Träning och sova !!
Så trött som jag varit de senaste tre dagarna var de länge sen jag var, men de beror nog mycket på mörkret, men det snöas just nu så hoppas på en vit dag imorgon :D 
 
Kram 


Kommentarer
Celine

- Vem gör inte haha? :)

Köpa julklappar tror jag :) själv?

2013-12-05 @ 14:58:52
URL: http://celinelf.blogg.se
LORISSA LOVEBOMB

Alltid lite märkligt att vara halvnaken inför främlingar, jag var hos gynekologen i tisdags, också himla märkligt...

2013-12-05 @ 20:30:23
URL: http://lorissalovebomb.se
Julia

gott det såg ut att vara :)

sv: vet inte riktigt hur det blir än så länge, antingen blir det bara med mamma&pappa eller så kommer min syster över också :)

2013-12-05 @ 21:10:39
URL: http://jjuliees.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0