Right now

Kom hem för ett tag sen från träningen, sprungit över 6 km idag & kört två gruppträningspass så nu är de dags för maaat!
Blir tonfiskröra, yummy for my tummy!
 
Innan jag tränade så träffade jag min lilla Elin Pelin, vi gick på stan och kollade present och julklappar. Jag köpte inge eftersom att jag ska shoppa allt i Täby C på lördag, men med tanke på väderprognosen så ska de bli snöstorm så förmodligen kommer många bussar bli inställda.. Så vi får se hur det blir med det...
Vill ha snö så har ingenting emot de, men skulle jätte gärna vilja att stormen kommer på typ måndag - tisdag eller nåt och inte när man har planer som förstörs...
Men jag hoppas på att komma iväg iallafall :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Linnéa

Ja, jag har också sett sex and the city en massa gånger, love it <3 Samantha är min favvis :)

2013-12-04 @ 20:43:16
URL: http://linnealiebig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0