Hejsan!

Söndag idag, fjärde advent och jag är jätte glad! Känns som en bra söndag idag! Förmodligen för att det inte är skola imorgon + att jag ska få göra min efterlängtade träning! :D Inte tränat sen i onsdags, men har haft fullt upp och jag visste att jag inte skulle hinna. När jag väl kunde var gymmet stängt så idag kör vi! Så länge och mycket jag pallar! Imorgon med, sen är det ju stängt i tre dar där kring jul... *suck* får väl bli powerwalks och joggingturer ute istället då :)
 
Båtresan igår var jätte trevlig och till kvällen sov jag hos älski, vi åt tacos med hans familj, de tapetserade, pyntade julgranen sen såg hela familjen + deras lill-kusin Moa på Det regnar köttbullar! Så himla mysig dag! :) 
Idag blir det nog lite mindre mat om jag säger så ;) Haha var i matkoma hela dagen igår ;)
 


Men nu ska jag klä på mig träningskläderna och dra iväg till gymmet! Får se när jag är tillbaka!
Ha en jätte bra fjärde advent!
 


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

looovely, älskar det regnar köttbullar :)

2013-12-22 @ 14:59:38
URL: http://lorissalovebomb.se
Olivia C

sv: tack så jättemycket!
jag tror faktiskt att jag ska baka dom ikväll om jag har tid haha :) dom verkar så sjukt goda!! hoppas att du också får en bra advent finis :)

2013-12-22 @ 16:02:25
URL: http://oliviac.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0